25 Temmuz 2013 Perşembe

Temmuz Ayı Oriflame Alışverişi

Selamlar,
Dün beklediğim Oriflame kolim geldi ve ben yine çok mutluyum :)
Bakalım mı neler almışım :)

1-Sun Zone Lotion Face and Body 30 Faktör Güneş Kremi: İçeriğinde ayçiçeği çekirdeği yağı bulunuyor, cildi nemlendiriyor va yatıştırıyor. Ayrıca suya karşı dayanıklıymış. İlk defa Oriflame'in güneş kremini kullanıcacağım. Tatil dönüşü fikirlerimi paylaşırım :)
2-Sun Zone İntensive Balm: Doğal aloe vera özleri ile zenginleştirilmiş güneş sonrası balm.
3-Activelle Cotton Dry 24h Roll-on : Doğal pamuk lifleri ile formüle edilmiş. Bir kere kullandım, şimdilik kokusu çok hoş :)
4-Dramatize Kohl Pencil- Black Grey : Simsiyah bir göz kalemi değil, hafif grilik barındırıyor içinde.
5-Optimals Clarifying Scrub : İçinde mavi topçuklar var, arındırıcı bir peeling sanırım.
6-Optimals Refreshing Toner : Toniğim bitmişti, tam zamanın imdadıma yetişti. Ayrıca hassas ciltler için, yani tam benlik.
7-8-Optimal Nutri Calm Gündüz ve Gece Kremleri Kuru ve Hassas Cilt Tipi İçin: Hassas ciltler için olan kremler benim cildim fazla nemlendiremiyor. Bakalım bu krem nasıl?
9-Bebek Yağı : Kızkardeşim cildini nemlendirmek için kullanıyor bebek yağını, ben hiç denememiştim.
10-Getaway Güneş Gözlüğü : Öyle değişiklik olsun diye aldım, e yakıştı da ;)

Bu ürünlerin çoğunu danışmanlara özel olan indirimlerden çok komik fiyatlara aldım aslına bakarsanız. Hepsi de ihtiyacım olan ürünlerdi, çok güzel denk geldi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder