17 Temmuz 2013 Çarşamba

Gratis'ten Alınacak Neler Var?

Selamlar,
Gratis' in büyük indirimleri kim heyecanlandırmaz ki.
Tabi hangi ürünlerde indirime gideceği henüz belli değil. Ama anneler günü gibi bir indirim hepimizi mutlu edecektir.
Bende dün akşam bir liste hazırladım. Bunlar hepsini alamam malum. Ama bir fikrim olsun, biri olmazsa başka bir alternatifim olsun diye hazırladım. Hem de benim unuttuğum bişiyler olabilir, sizin de yardımlarınızı beklerim.

*Benri kare makyaj pamuğu (yuvarlaklar makyaj temizlemek için çok küçük geldi)
Benri duş jeli ve vucut losyonu 
*Maybelline color tattoo- on and on bronze
*The Balm far bazı-put a lid on it
The Balm-balms away makyaj temizleyici
The Balm-time balm concealer 
*Body Care&spa el sabunu (en sevdiğim)
*Bebak güneş sütleri (büyük ihtimal indirime girmez :(  
*City Colour farlar (öyle çerezlik olsun diye)

(*lar önemli)
alternatiflerim, kesin listem değil , bakıcaz daha :)

Sizler neler eklersiniz? 


2 yorum:

  1. ben bir sürü yeni oje almayı hedefliyorum ramazan dolasıyla pek çıkamıyorum alınması gerekenler benim de baya oldu :) bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve heemen izlemeye aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim eda'cım :)
    indirim pek tatmin edici değil ama gitmeden de duramam açıkçası :)

    YanıtlaSil