14 Temmuz 2013 Pazar

Avon Solutions Göz Kremi


Selamlar,

Cildim kuru olduğundan sürekli nemlendirici kullanırım. Bu güne kadar da genelde Avon'un nemlendiricilerini tercih ettim. Yani nerdeyse markanın bütün nemlendiricileri hakkında bir fikrim var. Kararsız kaldığınız yerde danışabilirsiniz yani :)
Bugünki yazıma konu olacak ürünü ise Solutions serisinden hassas ciltler için hazırlanmış göz kremi.




Göz kremi oldukça hafif yapıda. Cilt tarafından hemen emiliyor ve ağırlık yapmıyor. 
Tüpte olması büyük avantaj, istediğiniz miktarda alıp geriye kalan kreminiz hijyenik olarak saklanabiliyor. Ki bu da göz kremi için olması gereken bir ambalaj.
Ayrıca spf-15 içeriyor, bu da hassas ciltler için düşünülmüş bir özellik.
Ama benden kaynaklanan bir sorun olabilir, benim gözlerimi yakıyor maalesef. Her ne kadar gözlerimin içine değdirmemeye çalışsam da bir şekilde gözlerim yanıyor. Ben de bu sorunu kremi sadece kazayağı bölgemden başlayıp gözümün ortasına kadar sürerek çözdüm.
Siz de bu kremi kullanıyor musunuz?
Düşünceleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder