23 Temmuz 2013 Salı

Gratis Alışverişi Part2

Selam Kızlar,
Gratis indirimini hangimiz geri çevirdikki, hiçbir şey almadıysak pamuk aldık çıktık :)
Ben de son indirim günü bir daha gittim. Kendimi tuttum bu sefer makyaj malzemesi almamaya çalıştım. Ama evde çeşit çeşit duş jeli olmasına rağmen dayanamadım, aldım...
Aslında sadece saç boyası alıp çıkacaktım. Son anda Benri'nin duş jellerine baktım, vanilya-hindistan cevizli olanını kokladım, ilk önce biraz ağır geldi bıraktım. Sonra kasanın yanına koymuşlar vucut losyonunu, kasadaki kızda çok övdü, hatta denettirdi, o anda kokusuna bayıldım ve hem duş jelini hem de losyonunu aldım. :)
Saç boyası ise; bu rengi ilk defa deneyeceğim. Saçlarımın rengi altın karamel, tatil dönüşü değiştirmeyi düşüyordum hep. Hatta yoğun bakır veya mango yapmayı düşündüm. Sonra o kadar iddialı olmak istemediğime karar verdim. Sonuçta bakır kahve aldım. İnşallah güzel olur :)

3 yorum:

  1. Bir ben kaçırdım bu indirimi sanırım:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme :)
      yılbaşında tekrar yaparlar, 5 aycık beklemen gerek ;)

      Sil
  2. Aldıklarını güle güle kullan :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil