1 Temmuz 2013 Pazartesi

Haziran Bitenler...

Selamlar,
Nihayet bu ay bişiyler bitirebildim ve burdayım :)
1- Avon Naturals Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Saç Kremi: Badem yağı ve avakado özlü bu bakım kremini bitirmek için bayağı çabaladım. Malum 700 ml. ve bitmek bilmiyor. Saçlarımın kolay taranmasını ve yumuşacık olmasını evet sağladı ama bunun dışında bir saç kreminden saçlarımın sağlıkla uzamasını beklemedim. Gerçekten güzel bir kokusu var bu arada.
2- Schwarzkopf Gliss Boyalı Saçlar için Şampuan: Bu şampuanı Palette'nin saç boyasının yanında vermişlerdi. Sık sık da saçımı boyadığımdan her defasında bu şampuandan kullandım ve hali hazırda hala bir tane daha var. Şahsen çok sevdim, gerçekten saçımın ayrı bir ışıltıyla parladığını farkettim.
3- Avon Freshest Pure Çift Bazlı Yüz Temizleyicisi: Çİft bazlı bir temizleyici bir daha almıycam. Yüzümde yağlı bir hiz bırakıyor ve ben bu hissi sevmedim. Gözlere değmemesi lazım zaten, zira yakıyor.
4- Avon Care El Kremi: Bu ilk avon el kremim değildi, çok fazla bundan kullandım ve bitirdim. Gayet güzel, tavsiye ederim.
5- Avon Solitions Gece Kremi: Bendeki kuru ciltler için olanı, gece boyunca cildimin nemlenmesi benim için önemli. Sabaha kadar da cildim kremi emiyor. Gayet güzeldi, tavsiye edebileceğim bir ürün oldu kendisi.
6- Avon Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi: Uzunca bir zaman kullandım, çok da beğenerek kullandım.
7- Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Yaşadığım şehre Gratis açılda da bayram ettik sonunda. En en en çok sevdiğim ürünü bu pamuk oldu. Büyüklüğü dolayısıyla gayet de güzel makyajımı temizleyebiliyorum. Evde stokları mevcut.
8- Danielle Laroche Gündüz Kremi: Gratis indirimden aldığım bir başka ürün de bu krem olmuştu. Malum kışın cildim aşırı kuruyor, ben de bütün bir kışı bu kremle geçirdim, memnun da kaldım. Sıcak günlerin başlagıcında hiç gitmedi, cildimde bir ağırlık hissettirdi.

İşte bu kadar, tekrar görüşmek üzere, bye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder