7 Nisan 2013 Pazar

Tender Care Mucizesi

Selamlar,

Bugün de Oriflame'den Tender Care'e bakalım neymiş :)
Bilmeyeniniz var mı bilmiyorum ama Oriflame'in her dönem en çok satan ürünü.

Kendisi küçücük ama maharetleri çok büyük. Küçük derken şöyle nitelendiriyim, annem kapak sanıp atmaya kalktı :)

O kadar da abartıldığı kadar birşey değildir demiştim ilk aldığımda. Çetin kışın en çetin olduğu zamanlarda evden çıkarken eldiven takmayı akıl edemeyen ben o akşam eve ellerimde soğuk yanıklarıyla döndüğümde işte şimdi dananın kuyruğu kopacak nidalarıyla denedim zat-ı şahanelerini...

Aynı akşam ellerimde çatlak, yanık, kuruluk vs... kalmadı. İnanmak zor ama deneyin sizde inanamayacaksınız.

Dudaklarımda da uyguladım, yine sonuç müthişti.
Nemlenmiş ve bakım yapılmış dudaklar.
En son topuk çatlaklarım vardı, onda da topuğumu çok güzel yumuşattı.
Yaralara, uçuklara,yanıklara vs. çok iyi geldiği söyleniyor ama ben denemedim :)
Daha ne diyim...
Bittikçe alırım :)
Şiddetle tavsiye ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder