29 Nisan 2013 Pazartesi

Pazar Maskeleri

Selamlar,
Herkes öylemi bilmiyorum ama benim pazar günü maske günümdür.
Yenilenirim, tazelenirim ve nemlenirim.
Malum haftaya güzel başlamak lazım ki hep öyle sürsün :)
Neler mi yaptım?


Önce Oriflame'in pure nature serisinden organik yasemin özlü arındırıcı soyulan maskeyi kullandım.
Ölü hücreleri arındırmak için. 
Maskeyi yüzüme sürdüm "tabiki göz ve dudaklara gelmeyecek şekilde", kurumasını bekleyip nazikçe soydum. Daha sonra bol suyla yıkadım.
Ardından essentials serisinden ekinazya özlü nemlendirici maskeyi kullandım. Onu da 10 dakika bekletip yıkadım. 
Böylece cildim hem yenilendi hem de nemlendi.
Böylece bakım rutinim sona erdi.

Sonrasında tertemiz cildime makyaj yapmayı hiç istemedim, kıyamadım.
Sadece rimel sürdüm çıktım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder