3 Nisan 2013 Çarşamba

Avon Freshest Pure Serisi

Selam,
Uzun yıllardır Avon kullandım, Hemen hemen bana uygun olan bütün ürünlerini denedim. Bunların ilk sırasında    
temizleyici ve kremlerini. Bugün sizinle freshest pure serisini paylaşmak istedim.

Aslında bu serinin sadece çift bazlı temizleyicisi ve toniğini kaldı bende. Kremini daha önce bitirmiştim.
Kremi jel yapıda. Ben gündüz kremi olarak kullanmak için almıştım. Nitekim gündüzleri kullandım da. Ama yüzümdeki yapış yapış hissi saatler sonra bile gitmeyince gece kremi olarak kullanmaya karar verdim ki gerçekten daha faydasını gördüm. Gündüzleri sürüpte dışarı çıkmak imkansız. Birini görüp kucaklaşsan yüzünüz birbirine yapışacak :) Üzerine makyaj yaptım gene olmadı. Daha öncede hiç jel krem deneyimim olmadığından öğrenmiş oldum.  Sonuç olarak gündüz kremi niyetine girmeyin olmuyor, ama gece gayet iyi. Sabah nemlenmiş bir ciltle uyanıyorsunuz ve bu sizi memnun ediyor :)

Çift bazlı temizleyicisine gelince, daha önce çift bazlı temizleyici de denememiştim. Bilmiyorum hepsinde böyle mi oluyor ? Yıkarken yüzümde sanki yağlı bir his bırakıyor. Tek başına makyaj temizleyici olarak kullanmayın  öncesinde temizleme sütü kullanın çünkü tek bir seferde yüzünüzü temizlemiyecektir. Ayrıca dikkat edin gözleri yakıyor.

Toniği ise bildiğim avon toniklerinden farkı yok. Benim cildi kuru, belkide hiç tonik kullanmamam lazım, daha da kuru oluyor ve geriyor. Henüz böyle bir his vermeyen tonikle karşılaşmadım.

İşte benim deneyimlediklerim bunlar.


Bir daha alır mıyım? Almam, denemek istediğim başka ürünler var ayrıca.
Fiyat açısından gayet uygun. Kampayalarını takip edebilirsiniz.

Günün uyarısı............Makyajlı uyumayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder