25 Nisan 2013 Perşembe

İki Marka İki Maskara

Selamlar,
Birkaç gündür elimde iki maskara düşünüp duruyorum. İkisini de inceliyorum sonra iyi-kötü yanlarına bakıyorum. Bloğa ne yazıyım diye düşünüyorum. Yazacak fırsat bulamıyorum falan :)

 Beğenerek kullandığım Avon Spectra Lash maskarasını ve Oriflame yeni çıkan Volume Build maskarayı karşılaştırdım kendimce. Ve işte sonuçlar...
 Spectra lash'ın 3 kademeli yoğunluk ayarı bulunuyor. Gündüz veya gece maskaranızı ne yoğunlukta istiyorsanız sadece ayarlamanız yeter. Kat kat uygulamanıza gerek yok. Tek bir seferde işlem tamam. Rengi oldukça siyah, yoğun kılları sayesinde kirpikleri tek tek ayırıyor. Hacim sağlamak için mükemmel. Ben severek kullanıyorum. Yalnız birkaç kişi topaklanma sorunu yaşamış ama ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Volume build'in fırçası çift yönlü, gördüğünüz gibi bir yarısında yoğun kıllar diğer yarısında ise uzun kıllar var. Hem yoğunluk hem uzunluk sağlıyor. Maskarayı uygularken döndürerek uygulanırsa her iki özelliğe de kavuşabileceğiniz gibi tek bir tarafı üzerinden de uygulanabilir. Bilmem anlatabildimmi :) Zor gibi gözükebilir ama uygulaması gayet kolay, kirpikleri çok güzel kavrıyor. Bu yüzden 2. 3. 4. katları bile kolaylıkla uygulayabilirsiniz. Kirpiklerde ağırlık olmuyor.  Kirpikleri kavramasını çok beğendim. Maskara yeni çıktığı için henüz bundan bir şikayet de duymadım şimdilik.





İki maskara da uygulama amacınıza yönelik kullanılabilir. Ben ikisini de sevdim. Ama ille birini seç derseniz sanırım Avon Spectra Lash'ı seçerim. Neden?
-Sabah-akşam ayrı makyaj yapmıyorum genelde. Makyajımı yinelemeye ihtiyaç duymadan kendimi evde buluyorum :)
-Tek bir seferde işimi bitsin istiyorum, bu da biraz üşengeçlikten galiba :)
-Maskarada genelde yoğunluk tercih ediyorum.

İşte bugünlük bu kadar, 3 gün düşünüp bir gün yazarsam bu blogun sonu pek de hayırlı olmaz heralde :)
Lütfen takipçim olun eğer beğeniyorsanız.
En azından kendi kendime konuşmadığımı biliyim :)

Takipte kalın, güzel paylaşımlar gelecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder