11 Mayıs 2013 Cumartesi

Kapatıcılarım (Oriflame Very Me Pink Concealer-Absolute Concealer Gold)

Selamlar,
Beyaz tenli olduğumdan mıdır bilmem ama gözaltlarım mor. İlk olarak stik kapatıcıları denemiştim, concealer tarzında bişiyler almam gerektiğini düşüyorken Oriflame'den farklı zamanlarda  iki adet concealer aldım. Kendileri işte burda...
İlk olarak beauty serisinden gold rengi (sarı tonlu, ışıltılı) kapatıcısını almıştım. Ama benim için hayal kırıklığıyla sonuçlandı. Krem yapıdaki bu kapatıcıyı parmaklarımla pıt pıt yaparak dağıttığımda, bölge bölge toplanıyor. Krem gibi sürmeye çalıştığımda ise kapatıcı hiçbir özellik göstermiyor. İçinde minik simler var, bu sayede aydınlatıyor sadece. Minicik bir parça büyükçe bir bölgeye yayılabiliyor.
Aydınlatıcı olarak kullanılabilir mi? Krem aydınlatıcıları seviyorsanız evet. Ama kapatıcı olarak tavsiye edemiyeceğim.

İkincisini ise veryme serisinden. Bu sefer pembe tonlu bir kapatıcı denedim. Yapısı daha akıcı bu ufaklığın. (Ufaklık diyorum çünkü kendisi sadece 3,5 ml.) Ama umulmadık şekilde beğendim :) Gözaltımda güzel dağıldı, fırçalı olduğundan uygulaması da kolay oldu. Sevdim :)

Sonuç olarak: Gözaltlarımı kapatmak için önce stik kapatıcıyı parmaklarımla gözaltlarıma yediriyorum. Ardından pembe tonlu concealerı, en son da gold renkli olanı uyguluyorum. :)

Siz de benim gibi sorunlı gözaltlarına mı sahipsiniz? Siz neler yapıyorsunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder