30 Mayıs 2013 Perşembe

Avon Naturals Saç Balmı

Selamlar,
Saçlarımın uzayamamasından her zaman şikayet etmişimdir. Öyle birşey kullandım ki saçlarım sağlıkla uzuyor, diyeceğimi sanmayın. Saçlarım hala uzamıyor :)
Bu ürünü sadece destek olsun diye almıştım, mucize beklemedim, haklıymışım.
İnce telli saçlarım olduğu için omuzlarımdan aşağı düşer düşmez saçlarımda kırılmalar başlıyor. Kuaförüm durulanmayan saç bakımlarının faydasını olacağını söylemişti. Ben de ufak yollu bişiyler denedim zamanla. Bu ürünü de uzun zaman kullandım, hatta bitmek üzere...

Saçlarıma özellikle fön çekmeden önce koruyucu olması amacıyla,
Hafif dalgalı saçlarımın dalgalarını düzenlemek amacıyla,
Baktım saçlarım şekle girecek gibi değil, at kuyruğu yapıp uçlarını düzenlemek amacıyla,
Saçlarımın mis gibi kokmasını istediğim zamanlarda.
Eğer uyguladıktan sonra ısıyla şekil verirsem yumuşacık oluyor, herhangi bir işlem yapmadan öyle elimle dalgalandırırsam hafif sertlik veriyor ama rahatsız edici değil.
Mucize diyemem ama ben bu kremi bayağı çok amaçlı kullandım, hatta belki de kendi amacını aştı :)
Tek olumsuz yani, ertesi gün saçlarınızı biraz ağırlaşmış hissedebilirsiniz.  :(
Ooooo biraz kirli mi ne?
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder