29 Mart 2013 Cuma

Oriflame Matte Control Foundation

Selamlar,
Oriflame ile başladık madem öyle devam edelim.
Kataloktan alış veriş yaparken elimize ne geleceği hakkında endişelerimiz olmuyor değil. Ben de bu endişeleri en azından zayıflatmak için kataloktan aldığım bir ürünü daha sizlere tanıtmak istedim.
Öncelikle bu fondötenin karma ve yağlı ciltlere uygun olduğunu söylemem lazım. Kuru ciltler kullanmasın pudralı bir yapısı var, cildinizi daha da kurutabilir. Parlama karşıtı matlaştırıcı bir fondöten kendisi. Su bazlı ve yağ emici olduğunu söylüyor.
Ben porcelain rengini almıştım, ama naturel ivory alsam da olurmuş :)
Kapatıcılığına gelince, evet çok problemli bir cildiniz yoksa eğer güzel bir sonuç alabilirsiniz. Ben orta seviye diyim tartışma çıkarmıyım :)
Fotoğrafları gün ışığında çektim :) Bilmem başarabildim mi? Malum acemiyim henüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder