26 Mart 2013 Salı

İlk Yazı

Merhabalar,

Blogumda ilgi alanlarıma yönelik yazılar bulacaksınız (her blogta olduğu gibi :) bunu yazmama ne gerek varsa ! ).
 Makyaja ilgim çocukluktan beri vardır diyemiycem çünkü ilgim taaaaaa 18 yaşında başladı. (Çok mu geç? ) Ev arkadaşım "gel sana makyaj yapalım" dediği an beynimde şimşekler çaktı :) İlk günler öğrencilik psikolojisiyle (nerde beleş, oraya yerleş) hep arkadaşımın malzemelerini kullandım takiiiiiii artık "sen de bir ruj al artık" diyene kadar.... İlk rujum markasını hatırlamıyorum ama nude renginde pahalı bir rujdu. ( Hem para yok, hem de git paranın para zamanında bilmem kaç lira ver ruj al, babam duysaydı...)   Sonra da Flormar' ın mavi tonlarında dörtlü far setini almıştım. Neyse işte macera böyle başladı uzatmayalım. :)

Blogumun adını sevdiğim bir şarkıdan esinlendim. Bilenleriniz var mı bilmiyorum ama bir Türk Sanat Müziği şarkısı,

Kapat gözlerini kimse görmesin
Yalnız benim için bak yeşil yeşil
Gözlerin kimseye ümit vermesin
Yalnız benim için bak yeşil yeşil...

Bu şarkıyı sevmemin başka bir nedenide gözlerimin yeşil olması da olabilir tabi ki :)

İlk yazımın sonuna geldiiiik. İleride "belki" daha iyi yazılar çıkar...

Hoşçakalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder