2 Eylül 2013 Pazartesi

Temmuz-Agustos Bitenleri

Selam Kızlar,
Temmuz ayında bitirebildiğim 2-3 ürün olduğu için bitenler postunu Ağustos sonuna yazmaya karar vermiştim.
Ve yazıyorum :)
 





1- Oriflame Soothing Foot Cream : Çok güzel ferahlatıcı bir nane kokusu vardı. Sevdiğim bir ayak kremiydi. Uzun zamandır benimleydi artık bitti. (Yaramaz 2 kere poz vermiş :)  )
2- Elidor 7/24 Göz Kamaştıran Altın Sarı : Dolaplarda kalmış, kullanmayı unutmuşum, neyseki yarısından fazlasını tüketmişim. Bunlardan hala varmı bilmiyorum ama kokusu güzeldi, fön çekmeden önce saçlarıma uyguluyordum, yumuşacık yapıyordu.
3- Gliss Boyalı Saçlar için Şampuan : Bu bitirdiğim sayısını unuttuğum kaçıncı Gliss şampuanım. Severek kullandım ve bütün stoklarımı bitirdim.
4- Enliven Refreshing Duş Jeli : Portakal ve nane kokularının karışımı olan duş jelim. Enlivenin artık bütün kokularını denediğime göre hemen hemen hepsinin erkeksi koktuğunu söyleyebilirim.
5- Avon SPF 25 Güneş Kremi: Severek bütün yaz kullandım.
6- Avon Freshest Pure Tonik : Freshest pure serisini bir daha tercih etmiycem, cildim kuru olduğundan bana uygun bir seri olmadı. Toniği cildimi kuruttu.
7- Oriflame Pure Nature 2'si Birarada Temizleyici : Organik kırmızı elma ve yulaf özlü bir temizleyici. 2'si bir arada derken zannediyoru temizleme ve tonikleme amaçlıydı. Makyaj yapmadığım günlerde tek başına makyaj temizlerken tonikle kullandım. Güzel bir üründü, cildimi kurutmadı. Hatta bir tane daha aldım.
8- Down Under Argan Yağı İçeren Şampuan Testerları : Güzel şampuanlar, herkesin kabul ettiği gibi :)
9-Lux Şeftali  Özlü Sabun : Mis gibi kokuyor, çamaşırların arasına koyuyorum şuanda :)

4 yorum:

  1. ooo çok hoş ürünler. okurken keyif aldım. darısı başıma =)
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Oh oh dolsun yeni ürünler torbalara :D

    YanıtlaSil
  3. darısı eylül ayının başına kızlar :)

    YanıtlaSil